maandag 28 juni 2010

Toch aangekomen in Cochabamba...

Op 26 juni, een dag later dan verwacht, ben ik veilig in Cochabamba aangekomen. Maar het was een tocht vol hindernissen... Mijn eerste vlucht Brussel-Madrid was geannuleerd door de staking in Frankrijk. De vlucht die een uur later vertrok en waarop nog een plaatsje voor me vrij was, had vertraging waardoor ik in Madrid al zeker mijn aansluiting naar Sao Paolo zou missen. Uiteindelijk zou ik 24 uur moeten kamperen op de luchthaven van Madrid om dan via Buenos Aires naar Bolivia te vliegen. Gelukkig maakte ik in Madrid kennis met een sympathieke Peruaan en met twee was het al wat leuker ondanks de tegenslag. Maar o wee, ook de vlucht naar Buenos Aires liep vertraging op waardoor ik ook mijn aansluiting naar Santa Cruz zou missen. Maar ondertussen was ik het al gewend en wist ik al dat het in feite niet zo erg is, want voor 1 persoon is er altijd wel nog een plaatsje op een volgende vlucht. En zo was het ook... Enkele uren later had ik een vlucht naar Santa Cruz en daar had ik net 50 minuten om een visa aan te vragen en me naar het volgende vliegtuig te haasten richting Cochabamba. Doodmoe kwam ik er aan om me meteen helemaal thuis te voelen in een zeer sympathiek gastgezin.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten