maandag 28 juni 2010

de eerste dag in Cochabamba (27 juni)

Op zondag maak ik kennis met de complete familie van mijn gastgezin: Silvia, de mama; Albina, de grootmoeder; Alberto en Antonio de tweelingbroers van Silvia (ik kan hen nog steeds niet uit elkaar houden, maar Alberto is touristische gids en heeft me al een rondleiding gegeven); Ana Karina, de dochter van Silvia die ook in de guarderia (weeskindjes van 0-6 jaar) werkt waar ik zal helpen; en haar man Edi die in Louvain La Neuve Romaanse filologie heeft gestudeerd en hun kindjes Santiago (een echte hartedief van 5 jaar) en zijn zusje Alexia (bijna 4 jaar); en tenslotte Marcelo, de zoon van Silvia. Zondag was een echte familiedag... eerst met allen in een auto gepropt naar La Cancha, de enorme markt, om eten te kopen en dan op de patio een heerlijke typische maaltijd met kip, warme banaan, zoete aardappel, avocado etc. Daarna met de kindjes naar het park en een ritje te paard.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten