woensdag 11 augustus 2010

Operatie Eliseo

De hartoperatie van Eliseo (broertje van Jhonny) is vervroegd, nu vrijdag al wordt hij geopereerd. Hij is sinds gisteren in het ziekenhuis. De eerste dag was al een enorm probleem om mensen te vinden die bij hem konden blijven. Gisterennamiddag ben ik een pyjama, speelgoed en knuffels voor hem gaan kopen. Zijn olifantje heeft hij 'Jhonny' genoemd, naar zijn jongere broertje. De kikker, de andere knuffel, zal hij sparen voor zijn broertje.
Hier in Bolivia moet je voor een operatie zelf zorgen voor bloeddonoren. Ik heb dezelfde bloedgroep 0+, als Eliseo en heb me opgegeven als bloeddonor. Ze hebben al een bloedstaaltje afgenomen en morgen weet ik of ik geschikt ben als donor. Nu moeten er nog vier personen gevonden worden (tegen vrijdag) anders kan de operatie niet doorgaan. Laat ons hopen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten